| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 20 日 星期六  |
| 粵華歌詠團攞優異 |
分類: 未分類 |
哈哈
真係好爽
17年粵華都冇攞過啦
今次攞返真係好開心
高三d人係臨走哥年攞到
開心到喊
所有團員一聽到攞優異都高聲大叫
當然我都係啦
我發緊燒都照去唱
真係冇做錯(39.5度)
現在都未退 好辛苦
訓教先
|
|
|
PP3KIT 於 2010-03-20 09:57 PM 發表:
諗住講下笑ja ma... 點知估中左~~XD
|
|
|
PP3KIT 於 2010-03-20 02:21 PM 發表:
男高音??XD
|
網主回覆
你又知我係男高音ge???? Posted at 2010-03-20 02:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯^^ Posted at 2010-03-20 01:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MK44 於 2010-03-20 11:46 AM 發表:
!!
|
網主回覆
.................. Posted at 2010-03-20 01:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
KIx_x 於 2010-03-20 11:13 AM 發表:
休息多d=] 快d好翻啊XD
|
網主回覆
有心有心 Posted at 2010-03-20 01:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|