| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 1 日 星期六  |
|
靚仔靚仔我愛你-v- |
|
今日係openDAY
本身約好左薇薇嫁MA
等左佢左4個字
返去
佢話LUNCH陪我正
之後就上左去點名LA~
之後同任詩佢地玩
之後就行LU
帶團
行到死下死下-口-
海星泥左5分鍾咋-0-
咩都冇行過....
第二團係自行GE
有爸爸媽媽同埋囝囝
佢地好好人,,好斯文
之後去左CAFE
見到靚仔係到食飯-口-
我同思穎去罵佢
KAKA~
之後就去左LUNCH
3分鍾食哂個飯-口-
好餓MA
之後又去左禮堂
第二次聽野-口-
悶到想死
聽到中樂團彈榮華月餅隻歌
笑到我同思穎死哂-V-
之後又休息
同任詩+翁捷團玩
老屈佢D野食
本身佢話買一個棉花糖
佢比10蚊
任詩同思穎勁話2個-_-
之後思穎抽到買2送一
哈哈,,佢一定要買
之後我同思潁同埋翁捷團拎到
任詩係10秒之內搶哂翁捷團D棉花糖
翁捷團+任詩又去搶思潁果D
佢地3個又搶我果D
哈哈...4個白痴仔
之後又上返去聽
聽到想死-口-
榮華月餅又彈過-口-
又笑死我同思潁
之後就冇帶到LU
比左任詩同翁捷團帶..佢地帶左N耐先返
SOR...搞到你地咁~~呵呵
果陣我就同埋佢去CANTEEN食野
佢話比我知D野
估吾到LOR
吾通個女仔真係....
算
牙冼行過
問我係咪我條仔
我話吾係-V-
不過真係吾係
呵呵
吾知幾時開始同靚仔玩開
傾2句
係最後一次GE禮堂到有個B
個B係到食自己隻手
手有好多口水-口-
佢仲話好得意
好核突LOR
之後我地影相
第二間小學泥左
我見到BOBO個妹牙
好鬼死得意
佢仲記得我牙
好開心
同佢地去玩
我仲請佢食野TIM
之後我幫靚仔影左好多相
呵呵
佢真係好鬼死靚仔牙
我仲同佢講""靚仔你好靚仔牙..我好鍾意你牙
佢話多謝""呵呵
表白牙
正牙!\
之後想走見到洪采明
同佢搭車
佢話睇得出我鍾意佢LOR
我問佢點知
佢話睇得出-口-
佢話係CAMP我地玩得好明顯,,E+又玩得好FD
唉
JENNY就快生日
家姐又就快生日
MISS訐又就泥生日
MISS許畢業大快樂=]*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
靚仔靚仔我愛你牙=)
|
| 發表時間:2007-12-01 06:38 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | ... | 126 | »
|