| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 31 日 星期二  |
| 2007-07-31 |
分類: 未分類 |
最近好唔想打日記
連我都唔知點解
最近差唔多日日到係屋企
悶到爆燈
只不過係昨日(30號)返左大陸
行下街
買下野
最後祝李倩欣生日快樂
祝:學業進步.....愈大愈靚女
|
2007 年 7 月 25 日 星期三  |
| 2007-07-25 |
分類: 未分類 |
今日10點幾起左身
之後落去食大家樂
之後子A打話泥 去彩虹邨果邊有個好好玩既游泳池
之後我就行過去大中同子A塔74x彩虹邨
去到廣福車站 叉燒就上泥 一齊去游泳池
去到勁多野玩
玩到超high去
玩完之後塔74x廣福食seven
食完之後就同子A行過去大中
之後我就帮呀媽拎野返屋企
冇啦
記住 (梯)完要留cm呀 |
2007 年 7 月 24 日 星期二  |
| 2007-07-24 |
分類: 未分類 |
今日10點幾起左身
之後睇左一陣電視
之後換3去書展
等307等左半個鐘(熱死)
之後去到個書展
人又多 D食物又貴 D書又貴
去到就只不過食左小小野 行左一陣
之後返屋企啦
冇啦
cm |
2007 年 7 月 23 日 星期一  |
| 2007-07-23 |
分類: 未分類 |
今日好早起左身
之後撘的返學校(原因要補孝)
我好快咁做
做做下有D升中一既人走過
有幾個人對住我笑同揮手
有病嫁
之後冇野做啦.....
cm呀 |
2007 年 7 月 21 日 星期六  |
| 2007-07-21 |
分類: 未分類 |
今日11點幾先起身
之後食左D野
做左小小暑期作業
之後幫呀媽拎D野落去買
之後再做小小暑期作業
之後玩電腦
好野.........
今晚去遊水呀
正呀
Cm呀 |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | »
|