各位 6A 班既同學,,,,,,,雖然,,,我地識左只係得 2 年,,,,,但係,,,,,感情已經好深,,,而家就要畢業,,,,,真係好唔捨得,,,,,希望,,,每一位同學都入到理想既中學,,,,,我真係好唔捨得咁多位同學,,,,,,即使要畢業,,,我都唔會忘記你地,,,,因為,,,我地永遠都會係好同學!!!!!!!!!!FDS 4 EVER!!!!!!!>3<
6a (19) Ian lee
hi~!** 我係ken呀!! 6a(1) ~~ 就離畢業 , 好唔捨得呀!#!
helllo!..,,
大家好,,我係Coco呀,,
呢個日記係我open比6a的同學的!
希望你地會o係到同6a gei同學講最後gei野!
如果你打野之後要講名呀!
如果要password同id的同學問我啦!
by,..Coco!