無聊~今日睇左套戲'叛譯者'睇到 , 之後返左屋企..傾下電話玩下sms...到左6點幾出街食飯....食到好肚餓
尋日8山同唔到你地打波=.=..星期三係唔係去架-o-"?
關唔見左個銀包><"
黎星係咁傾電話><"
朱子傾得冇咁耐但都好耐><"
KK唔黎打波><"
魚玩15,20出'包'><"
黎伯.............唔知喇><"
我好累><"
有位隊員再次墮入愛河@@~
陞:=.=多謝.."李展頭先問我.."嚇左個凸...
會規第一條:嚴禁逗下巴><
第二條:拉拉鍊
Nozomi正面臨危機呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
估唔到連續30日既"魔力日"會係今日再開始...今次既參加成員有...黎伯,肥仔,同龍爺 !!
我諗打後果30日唔使止意再見到佢地3條友仔出現嫁喇/.\
希望文佬快dpost d相上黎/.\
唉~~~今日真失敗,開方4寫左做開方40............成頁錯哂~_~(我都唔記得開方/.\)
聽日仲要考A.maths同Maths..今日上左KK屋企溫書@@~隊長做埋補習老師-.-(hahaha........)
走果陣同龍爺行去搭車,佢見到有車, 好冷靜咁話"唉,走左架車添" 之後行多兩行,車仲未走,於是佢就追~佢好慢咁跑,但見到架車行緊....以為追唔設,所以停左.....但佢無啦啦檸轉面望住我笑 , 跟住佢望番前面,見到車上緊人,就走左上車= ="
做咩做日記變左留言版= =......
今日好難得~~8堂都冇訓,雖然唔係溫到太多書~~不過今做星期都唔會再得閒..............
聽日放學去溫書~~~
黎陞:大家努力d啦~
魚:希望聽日份卷淺d啦/.\
yoyoyo
黎陞:hey...yo...黎伯係唔係今日有電腦?死啦我...好似中中地毒咁r部腦....
..M come 日記
文佬:考試喇 ~~~各位要努力!
難得有心機整好佢~大家寫多d啦!!!
黎陞:wowo好牙好牙..難得你換左阿理張相..keke...~~~~d姐喱都不錯..但係真係貴左小小呢..星期五我唔去relax耶-o-
魚:有人肯帶頭寫喇~~
文佬:冇人帶頭你就唔識帶咩~_~?
魚:邊個黎嫁- -咁串,唔會係黎星掛
Sorry ~but u are the captain of our team, so u need to lead us!
yoyoyoyoyoyoyoyooyoy
黎陞:上邊果個=.=打名r....好正牙sorry後面加呢隻野---> ..... pk關......係唔係係咁打yooyoyoyo果個r=.=