[[NA*2___BLOG]]
friendla
暱稱: ❤ Na
性別: 女
國家: 澳門
[[clock___
*┌小兔月歷
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
2009 年 9 月 21 日  星期一   晴天


2009-09-21 : 未分類

數學測驗..以為不難..
點知難到ar ma都唔認得..
題題都兩個解..玩野下...
-----------------------------------
我又不見東西了...
arrrr....
好黑仔...~~
主ar!!!!

時間2009-09-21 01:51 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                         <=== By  小Na
 
2009 年 9 月 14 日  星期一   晴天


YOYO : 未分類

打風仔...打ar打..打ar打..
最好打埋天日...打ar打..打ar打...
wakaka...
問陳油借左本coreldraw x4 反去玩..
真的好可愛呢....
哈哈哈.....
冇完成品..= = "
就咁玩下姐...

正左張野比自己留記念..比埋呢幾個fd留記念..haha..
其實都唔係正...轉個字型罷了..~~ha~仲有奶ma未加上去= ="
背景遲d再加比佢= =就咁話la..我要正到立体...~~!!!加油..
<===好d ma??
 

時間2009-09-14 10:33 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                         <=== By  小Na
 
2009 年 9 月 10 日  星期四   晴天


大一歲 : 未分類

今日係我生日9月10..同樣也是教師節~~呵~
9月9日..晚上..
我..rain2...abby..ry..popo..美人..小鵬..最後一位:湯~~~~
(本身小平..家輝...奶ma都來+ma=3="因各各原因..沒來了~~)
去左唱k...慶生日..勁high~~~
唱k中...發生左好多有趣事...xx可~~~
bra~~~~哈~~我諗某人會明的~~XD
太約11點就走人..
走的期間我發我不見了心愛的頭飾...唉...
算la..買過....
黑事一直來.....坐車返屋企...
車車在半路中..死火= ="
無奈爆.....等車等左半個鐘?唔知有冇=3=
有車車來...上車...then我的1x歲生日就在巴士上過了!!~~
難忘~~~我一定會記得~~~~
仲有就係thx你地的生日快樂..同東東送的禮物...
多謝你地陪我.....多謝曬..
今日..(9.10)我會同.....出街去~~
明la可~~~~haha~~~
good!!

時間2009-09-10 12:27 AM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                         <=== By  小Na
 
2009 年 9 月 3 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] : 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:so sad..you can't see. )
時間2009-09-03 07:08 PM
                         <=== By  小Na
 
2009 年 8 月 30 日  星期日   晴天


2009-08-30 : 未分類

今日去同人節with 奶ma..rain2..
rain2個傻婆以為文化中心係綜艺館~
叫我地落車 = ="落左車仲要好大聲話未呢到lo~
指住戈"文化中心"的牌= ="
好彩我同奶ma都識路去姐= ="haha~
去到....好多人cosplay...正~~
夏娜..初音全家..黑塔尼..銀魂勁多....
我要瘋了....影ar影ar..好多相~~~
yoyo~
同時我都買左好多野...洗左71蚊~~XD
戰利品..唔放咁多..放一样就好了..

很美吧~~其實我""""不是"""""初音迷..我是夏娜的..!!!!!!!!!!!!!!!!注意喔
佢係一個人仔一張卡..then我再佢痴埋一齊咋~~~
咁就15蚊了...haha~~
記住我係夏娜迷..不是初音..!!!

時間2009-08-30 10:54 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                         <=== By  小Na