今日...
今日﹏
我7:00就起左身la∼
叻唔叻呢??
起左身∼
就返左學校同葉啟森 朱朱 tony 李永一齊玩
5個一齊玩∼我地去左和黃公園餵金魚∼
之後仲去左海(心)公園tim∼
之後我地就係土瓜灣到周圍走lu∼
車∼令仔去左唱k∼
去唱k都唔預我?!
唔制ar∼
不過算la!!
我唔會咁小器ga∼
我同朱朱就去左我屋企lu∼
玩左好耐好耐ar∼
玩完就去左108到買野食∼
食完就返自己屋企lu∼
朱朱又返自己屋企lu∼
今日就係咁la∼
好野∼令仔應成左我∼
好開心ar∼
下次可以補番...
« | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | ... | 173 | »