悶悶
昨日冇打日記∼唔好意思!!
今日,係第一個小息裡面﹏我好鬼悶ar~
不過,第二個小息就唔悶悶lu~
因為有朱朱陪ma~
到左食lunch la~
我冇乜胃口ar~
唔知點解呢?(我d fd就知la~想知,問佢地lo)
食左小小,就放lunch lu~
我同朱朱聽到一d唔應該聽到ge野lo~
而個d野係d八卦人傳ge~
好鬼死憎果d八婆ar~
放完lunch~咪上堂,扮唔知lo~
個d人以為我地唔知wor~
憎...憎...
嬲...嬲...
我又聽到我地班長用二手機ar~
不過,好小事姐~佢地真係好八ar~
一日就係咁過左lu~
« | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | ... | 173 | »