今日... .. .
好遲先起身- -'' 攪到遲到...!!!
................. ....... .,***
lunchtime果陣~~~
我同polly1齊玩打手- -''
玩到我地隻手紅哂ar...>.<''
哈x2... .. .!!!
係科學堂果陣~~~
我 + polly + 小 e + 小容1齊玩... .. .
我地狂推泥推去...- -''[[無聊]]
玩到笑死我-0-''
上完科學堂之後... 就落返課室果到lu...
唉_________***
超悶ar呢堂- -'' 不過小 g 喊... .. .
佢好似唔見左本科學書-v-''
唉...***...
之後...返左科學室果到,,, ,, ,
搵番本野...- -''
超無奈[囉]~~~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ***
之後,,,就留左陣堂...
就返屋企lu...!!!
好乖ar我...呵x2 呵x2!!!!
XDD'' XDD'' XDD'' XDD''
A詩!!! 你好衰ar...拎我 d 野...!!!
你知唔知我好唔開心ar... .. .????
好cheap ar你!~!!-0-''
我唔會再同你講野ar!!!! [[討厭]]
好唔開心[囉]而家~~~
今日唔該牙程安慰我ar... .. .!!!!
thx XDD''
|