今日... .. .
唔駛返學... . .ar.. .. .
好開心ar!!!!
1起身已經12點幾lu!~!!
就沖左個令令涼... .. .
沖完之後... .. .我就on左msn!!!
janet又唔開心la!!!!'
janet阿!!唔好喊la!~!!
唉________***
同左janet + lisa傾左1陣... .. .
就off左line... .. .去食野lu!~!!
食完野... .. .去左睇陣電視!~!!
超無聊ar套戲!~!!
睇完電視... .. .我就on左line.. .. .lu!!!!
on左陣... . .就off左!!!
我去訓教教嘛!~!!
今日冇din過!!!!好乖ar我!~!!
____________***
令仔又返左大陸la!!!!好慘ar!!!
我今日好乖ar!!!
幫佢做左每日1篇... . .呵!~!!
____________***
今日過得好快ar!~!!
牙程!!!考試加油ar!!!
呢排聽你要補習wor**
支持ar!!!xdxd
|