尚未見面已有感覺?!
i think... .. .i love u!!!
###琴日###
我同牙程傾左1陣電話... .. .
睇得出佢唔係好開心咁!!!
唉___________**
+++++++++++++++++++++++++++
今日... .. .
起左身就已經12:30 la!!!!
[[琴日冇乜心機... .. .所以咪訓唔著[囉]~]]
起左身就叫阿哥起身~~
... .. .就開msn玩lu~~
臭熙on左line ar!!!
同佢傾左1陣... .. .都有番哂d心機!!!
--------------------------
之後我就要同媽咪出去食野lu!!!
食完... .. .就返左屋企繼續玩msn~
玩緊msn果陣____%%
牙程同老翹泥左我屋企,... .. .
牙程成日都掛住玩ps2... .. .
我同老翹就係屋企周圍玩!!超無聊~
不過都玩得幾開心ga!!!!
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
聽日就返學lu!!!好唔想ar!!!
因為考試ar><><
今日成日都諗起臭熙ar!!!
miss u ar!!!希望你睇到la~
love u
|