琴日同前日都冇玩過電腦.. 衣兩日係陸運會.. 好鬼無聊.. 依家周身都好痛牙T^T..
琴日同前日都冇玩過電腦..
衣兩日係陸運會..
好鬼無聊..
依家周身都好痛牙T^T..
刊登時間︰2006-10-12 12:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]