好鬼耐冇上過啦e 家得閒上下
e排唔知做咩成日怕比阿sir同miss鬧
次次有功課又唔想做
成日返到去先做
唉...
睇黎我唔可以再係咁啦..
我要做返d成績比媽睇
唔係又比佢鬧多餐
就有比賽
但唔想練又想快d
我真係懶人一名.......
我諗我唔會慢到初賽都跑唔到掛...............