____
frlove
暱稱: 。良
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2016 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2010-04-26
2010-04-19
2010-04-05
2010-03-30
2010-03-22
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 278
今日人氣: 6
累積人氣: 1717
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 12 日  星期六   晴天


2009-12-12 分類: 未分類

好耐冇打啦

e+得閒先打下

琴日派左成績表

我既成績令我好失望

雖然我冇放心機落去

但都係覺得好差

兩個讀同一間

一個全級第三,一個就全級第幾都冇得睇

再咁耐去比人串死都得....

e個考試

我一定要考到幾多好呢..

比個數字自己可能仲大壓力

所以我只好話e次一定要認真,努力溫書

盡力考好個試

聖誕期間會開始自閉/_\ 






訪客留言 (返回 frlove 的日誌)


chuna_a 於 2009-12-12 10:11 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thz-.-
Posted at 2009-12-13 08:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



vvv97215 於 2009-12-12 06:57 PM 發表:
嗯...
呢個可以慢慢追...
級名次比我就好啦-v-呵呵好容易的.
反正我都好大壓力既...努力過就唔會愧於自己啦!
加油哇哈哈哈哈哈哈哈~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯嗯/_\
 
Posted at 2009-12-13 08:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



marychan9100 於 2009-12-12 03:55 PM 發表:
[0mm3n+
你都好勁嫁啦>3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔勁/_\
Posted at 2009-12-13 08:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ElAiNe_WoNg 於 2009-12-12 01:27 PM 發表:
c0mm3nt:)
你D成績好我咁多`都唔開心?
今個考試大家一齊努力啦...!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 e d係個人問題
可能你睇既野近過我
我唔係睇數字
我睇自己做過幾多得到幾多
 
Posted at 2009-12-13 08:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SzE_1120 於 2009-12-12 11:57 AM 發表:
大家一齊加油啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



codyphy 於 2009-12-12 11:41 AM 發表:
都好勁啦~_~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kwan030 於 2009-12-12 11:18 AM 發表:
c0mMEnT!
我都想溫書...!
but無心機l0!/3\
考試加油喇你=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thz
比d心機溫書啦
 
Posted at 2009-12-13 08:07 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]