____
frlove
暱稱: 。良
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
2010-04-26
2010-04-19
2010-04-05
2010-03-30
2010-03-22
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 278
今日人氣: 3
累積人氣: 1728
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 3 日  星期日   晴天


2010-01-03 分類: 未分類

e幾日係到做功課

但成日做左小小就閃人

一係打機

一係打波

得返一日

仲有小小未做

一陣食完野開始爆做

做完睇下有冇時間去打波@@

29同30號訓練叫我去

我真係懶得理佢

籃球萬歲><

自己係街場練好d波a_a

我諗返到黎仲可以溫埋聽日個maths test

maths ed野話易唔易話難唔難

溫左好d既~_~

做功課去了............/_\






訪客留言 (返回 frlove 的日誌)


vvv97215 於 2010-01-14 10:16 PM 發表:
籃球哦...你就好-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sIusz30v0 於 2010-01-03 10:02 PM 發表:
maths有test-,-
到而家仲未做晒wow我-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



StitchO626 於 2010-01-03 08:21 PM 發表:
COMMENT~
屌,,,未做晒啊-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kwan030 於 2010-01-03 05:41 PM 發表:
c0mMEnT!=]
maths要測-口-?
點解我唔知.3.?
死喇'睇都冇睇過~_~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ching_0v0 於 2010-01-03 04:20 PM 發表:
CM...
我溫左D中史好內都溫唔入腦
成日溫溫下書去左食野
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 中史好易呀我覺得-.-
你用下一d記憶法可能有幫助既
Posted at 2010-01-04 08:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



marychan9100 於 2010-01-03 02:18 PM 發表:
`我仲味做好吖-3-''
c0mm3n+~haPPy n3w y3aR x))
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



codyphy 於 2010-01-03 01:44 PM 發表:
唉-_-
點都溫唔入腦-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SzE_1120 於 2010-01-03 12:39 PM 發表:
我都未做晒功課toooooooooo
都唔知有冇時間溫maths
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sandylovesan 於 2010-01-03 11:30 AM 發表:
CCCCmm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]