| «‹ January 2019 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 2 月 21 日 星期日  |
| 2010-02-21 |
分類: 未分類 |
琴日一個字
「老」/_\
比d細路哈
一點去打-v-打左陣feel到隻左腳有問題
是但啦,射下波姐-~-
但玩玩下原來到左4點
被人稱為細路但大過我既細路落左黎-v-
落到黎換衫@@
但冇咩野好睇既-,-
唔知係唔係佢叫定咩
第二個阿豪同肥東黎左
就咁拉全場人打全場- -
我全場站係到睇波
個個單機怪
雖然有人話獨食難肥姐\_/
打到7點閃左啦- -""
|
|
|
老囉一個字 我講左你老好耐嫁啦 真係老啦你 休息下得閒通下頂咩都好番啦 囡囡唔支持你打波 你打多幾次波 你就高多幾CM禁我又矮你幾CM嫁啦
|
|
|
fanls 於 2010-02-21 08:04 PM 發表:
COMMENT=] 阿伯@@'' 得閑就去休息下啦xD'''
|
|
|
"COMMENT=] [=]
本人正努力做功課 而家距離返學仲有約17小時
]=[
|
|
|
c0mMEnT!._. gag唔到gag唔到-_-! 左腳有問題仲打波- -? 小心未老先衰呀xD
|
|
|
哇0.0 細路大過我好多哦? 不過真系好細粒-v- 真系開心-v- 距速度超快0.0
|
|