____
frlove
暱稱: 。良
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2016 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2010-04-26
2010-04-19
2010-04-05
2010-03-30
2010-03-22
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 278
今日人氣: 6
累積人氣: 1731
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 27 日  星期六   晴天


2010-02-27 分類: 未分類

琴日好興奮

到左籃球學界

雖然套波衫係柒左d

但都係要著黎打嫁啦-v-

著左後再加pe衫都睇得人嫁原來

去左天水圍體育館練左一個鍾

返左去學校囉水

有個比我整到篤左魚蛋/_\

要去整整隻手-~-

成隊十一人行去天瑞

教練冇野囉行到好q快

到左啦....未打就攰

打完第一節 14:8

之後沖入去果陣有條友仔隻手撞去我隻眼到

本身睇野都唔清-v-唔清再唔清,出左場邊坐...

入洗手間洗洗隻眼,流鼻血..唔知點解

真有趣

全場囉左8分左右

比數係43:18 win""

攰...

 

 

 

 






訪客留言 (返回 frlove 的日誌)


sze805 於 2010-02-28 07:33 PM 發表:
comment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vvv97215 於 2010-02-28 12:27 AM 發表:
超變態!
攰都攰死啦打60幾分!
不過我相信你可以超越距地既-v-(maybe)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 人地成場係咁搶到人波係到入-v-
6x幾分我地都做到係對果間
Posted at 2010-02-28 09:21 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yanbabiiiii 於 2010-02-27 10:44 PM 發表:
c0mm3nt.v.`流鼻血都有趣囉你x).
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 幾啦-v-
Posted at 2010-02-28 09:20 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kwan030 於 2010-02-27 08:55 PM 發表:
c0mMEnT!._.
win左-口-!
流鼻血呀你._.?
估到你喇`xD
老野搏禁盡xD?
系咪打得太得high所以先see red炸._.?
你有冇禁弱不禁風呀?
一齊加油喇`!
我都就比賽-3-!
你最好唔好輸呀xD`
唔系輸左既話`
我呢個後生女會話你水皮`哈卡卡!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你黎打下lo
隻手整落去唔知點解會流-,-
你唔係好後生炸\./
Posted at 2010-02-28 09:19 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



vvv97215 於 2010-02-27 05:19 PM 發表:
同咩學校打-.-?
43:18甘勁@@
甘短時間贏甘多...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

元中-v-見到基元6x比3xD
你話勁唔勁先-v-
Posted at 2010-02-27 05:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fanls 於 2010-02-27 03:54 PM 發表:
COMMENT=]
你入左幾粒波"啊-3-''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有2分係罰球-v-其他2分- -比人整到傷左都冇罰球射-,-
Posted at 2010-02-27 05:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



codyphy 於 2010-02-27 01:22 PM 發表:
好冇玩-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 見血我諗都幾好玩-v-
 
Posted at 2010-02-27 05:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sIusz30v0 於 2010-02-27 12:40 PM 發表:
籃球好正-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 正係正-v-但套野-.-
Posted at 2010-02-27 05:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ElAiNe_WoNg 於 2010-02-27 12:37 PM 發表:
c0mM3nt:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz
Posted at 2010-02-27 05:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



StitchO626 於 2010-02-27 11:26 AM 發表:
"CoMmEnT=]
講真呢,,,其實我想去睇你比賽-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔好啦- -''下場係朗平打同套野咁..
Posted at 2010-02-27 05:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]