夢;;始終要醒。告別小學生活.也想念以前每分每秒。。u_u



≡I hope we can
FrieNdShip ForEver~☆★≡                                                                  

fs4ever
暱稱: 珊珊
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-27
2007-04-25
2007-03-29
•痛苦。
Come Back la~
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 43
今日人氣: 1
累積人氣: 1214
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2007 年 2 月 1 日  星期四   晴天


煩!!!!!亂!!!!!!

痴線嫁!!!!!!!我真係覺得自已好痴線!!!!!!!

我竟然為左個男仔...;;

日日望住佢係林漢光拍個駕黃色單車....睇下佢幾點返...幾點走..

某一日....5知點解覺得佢係籃球場...於是我係3摟望落去....

點知佢真係係到打緊波...

有次我仲見到佢入左球3分波添...

就係咁..我就日日都望落籃球場..see him係5係到......

我日日都睇下佢幾點打完波放學...特登留係school do HW

然後佢走....我又走....................

喜歡你傻笑...你傻傻的笑,卻令我快樂無比

溫柔說話斯文的你.竟然是個籃球and長跑建將.....

我只能說我太傻......

 

5知你地將.(愛情).(家庭).(金錢).(友情).(學業).點排呢?

而我就係 1.友情 2.家庭 3.學業 4.愛情 5.金錢  **友情大過天**FrienDShip   F○ReVer!!!!!

咁你地呢??

刊登時間︰2007-02-01 10:22 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 fs4ever 的日誌)


winty817 於 2007-02-02 07:42 PM 發表:
NEXT TIME你都叫我睇下個男仔~^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]