病左幾日啦 ,胃痛得像快破裂 ,難受得要命...當時躺在睡房既地下上 ,起唔到身 ,就算
知道屋企既電話響 ,我都唔能夠起身去接 ,用手提打俾vivien mama求救 ,多謝你既照顧 ...真的感謝你~~呢種辛苦永世難忘...幾日
黎我都係食d好清淡既食物...不過食食下就愛上左...真係咸魚白菜也好好味...