今日對我黎講真係好無奈囉~話說...
今日我地因為要做專題,但我地得到老師既ok,所以就唸住今日帶啦∼點知要帶果個唔帶∼咁鄧天欣咪同我講叫我食午膳個時,去屋企拎啦∼咁我不嬲都唔like k帶相機咖嘛∼咁我咪同佢講唔帶囉∼我咪同佢講"你同老師講改期囉"佢就話啦~"唔得咖啦!都市唔俾咖!"之後佢竟然喊喎!不過好快佢就冇再喊啦∼
放學個時,我就因為要整D野,所以咪遲左囉∼鄧天欣突然同我講話"我地星期五先影呀~"當我聽到個時,我好無奈囉...明明佢就話唔可以改期咖嘛!
之後我就好快就要走啦∼我本來唸住同葉葉一起走咖嘛,但係因為佢要補課,咁我咪自己走囉,咁補課個D係去四樓既,咁我見到鄧天欣上去,我咪以為佢要補課囉,之後我就出校門囉∼突然我見到一個人好熟喔∼睇睇下我就知係鄧天欣黎啦∼咁我咪走上去囉∼佢話佢唔屎補課喔!超無奈囉∼
仲有一樣野呀∼不過唔講住,因為打得太多字我手好軟呀∼∼
-^D^-
|