金日等於text完!!!!
正牙~! 我估唔會有人溫通識掛.... = =
英文勁容易 唔洗溫都得la !Ha~ha!
放學去左陣地 - -...玩信長 ...第1次玩 玩到好神
本來玩2粒鐘點知1.5個鐘都唔夠
牙媽冇啦啦叫我去食野!!! 食屎啦!! 最後都係去左食野~.~
真係....唉....
反到屋企 之後有條某里 call我 仆街 叫我去蝴蝶灣 我唔去 係咪唔鋸我牙? 打我牙笨柒
之後係屋企打陣機 ,,,,悶q死