金日晨早留留 仲想8點15起身 點知super打左2次黎 起左身 8點10左右起左身....
之後過左一陣再打比佢...點知 :[唔該聽聽電話.唔該聽聽電話.......]算- -" 唔打比佢-.-
刷埋牙 出去搭車 點知 等左成10min先有車 食屎啦仆街 等咁耐-.-
到左之後 去m記食野~一見牙豪 就叫我比錢-.- 又比左20$
之後傾陣計 楊少就黎左~
之後佢又話請我食野~食完之後 等埋華哥
華哥一到 突別多爛gag
之後朱仔&super 又想偷走
走左又比牙豪同我追倒
我估倒super&朱仔點解想偷走= = 我估係因為佢地想買點@@
之後楊少.我.jj.華仔 唔知行左去邊 jj又話自己識行 點知唔識行
要我呢個唔係住係朗平村既人帶佢地走 - -"
反到學校門口 又見反牙豪.朱仔佢地~.~
之後入去小食部個到涼陣冷氣 .之後上去班房
等陣去影班相 影完又去music five 悶q死
又有條友係咁叫我地唔好嘈 真煩
放學去水陣打陣機 之後倍lemon反歸
點知見倒hebe同游曉兒
都5知佢笑咩= =on9
之後自己反歸.....
|