金日一朝早 勁大雨-__- 我又唔中意帶傘 所以...沖左去m記到等肥軒..(成身濕曬-__+)
金日2堂英文...一開波 想訓覺...差d訓左- - 之後上完2堂之後落左去....
唔知邊個話我要落去呢?-.-落到去 好似白撞咁- -佢話[冇你既事 你上反去] ...(無奈)
之後2堂中文 作文...
之後lunch ... lunch同華仔玩下咁...
點知...到左數學堂 我先知道隻手流緊血-__- 囧
放學去左留堂班....之後去水陣打機 ...之後反歸,,,