金日一起身特別精神...
反到學校,,,都係做下功課咁...
lunch 去左電腦室...
之後PE.... 又係單車....我唔會再想踏單車V__V
之後放學同李囧去左打機...冇去幾個星期...少左咁多人既-__-
之後反學校睇下super得未....
之後係課室到坐下....
之後同李囧佢地反歸....
unhappyday V__V