2010 年 6 月 23 日  星期三   晴天


2010-06-23 分類: 未分類

* 點都好,終於改左個BLOG既款式LA

*今日好行左MK,當然有目的甘去LA

*為左去到呢個BOUNDARY STREET,徒步由MK行去西九龍

*無聊

*無聊咩,我同IP,飯桶同華華挽得好HIGH

*以下落黎係相,真係好無聊

 

發表時間:2010-06-23 09:01 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 fulam58 的日誌)


koeyko1208 於 2010-06-23 09:54 PM 發表:
comment呀=]
不如搵日返小學
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好的。
Posted at 2010-06-25 07:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



飯桶 於 2010-06-23 09:09 PM 發表:
好開心ga一日,有你地陪我渡過漫長ga一日,我好開心同幸福!!!仲有,同你&Ip玩開心係預左,但Wah Wah 都好妤玩,真係唔錯ga good friend……^_^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝哂啦
Posted at 2010-06-23 09:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



s1UcH1nGtSz 於 2010-06-23 09:03 PM 發表:
CM;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
Posted at 2010-06-23 09:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]