2010 年 7 月 26 日 星期一  |
| 2010-07-26 |
分類: 未分類 |
有睇我上一篇blog既人,就知道我話"我要禮拜一去圖書館"
我有KO左啦,其實都冇咩特別,只不過有時覺得自己好不守信用。
無論對別人或自己...
經常遲到,搞到CHERRY好無奈。
我又發現我出街經常忘記拎電話和錢
又要問人借...
|
| 發表時間:2010-07-26 07:42 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
miboally 於 2010-07-26 10:17 PM 發表:
下次要小心,記得下次要帶拉!! ^^ 首歌很好聽!!
|
網主回覆
很高興有人欣賞我的品味。 Posted at 2010-07-27 05:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|