2010 年 7 月 26 日  星期一   晴天


2010-07-26 分類: 未分類

 有睇我上一篇blog既人,就知道我話"我要禮拜一去圖書館"

我有KO左啦,其實都冇咩特別,只不過有時覺得自己好不守信用。

無論對別人或自己...

經常遲到,搞到CHERRY好無奈。

我又發現我出街經常忘記拎電話和錢

又要問人借...

發表時間:2010-07-26 07:42 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 fulam58 的日誌)


miboally 於 2010-07-26 10:17 PM 發表:
下次要小心,記得下次要帶拉!! ^^ 首歌很好聽!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

很高興有人欣賞我的品味。
Posted at 2010-07-27 05:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]