I love
Y0U*``
MORE
TheN
Every*
OnE

 

funfun1314
暱稱: ╭×遺忘﹃‵﹏丫糖™
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2008-11-30
2008-10-08
好辛苦!
2008-09-05
2008-09-03
文章分類
全部 (44)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 44
留言總數: 277
今日人氣: 5
累積人氣: 2509
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 11 日  星期五   晴天
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片


2008-07-11 分類: 未分類

 今日同牙媽去左尖沙咀羅健盤(free滴^^)-!-
羅完之後就諗住搭mtr番mk喇~~
過馬路的時候. . . .有部警車駛過黎. .其中有位差佬就羅住支咪說 :[ xxxx←(車牌) 走開喇! 條馬路你嫁!?下?莪吾洗走牙? ]
xxxx既人就手指指叫後面D人走開喇~~ . . . 之後 個差佬就話 : [指咩指 !? 你要落貨 我都要走嫁!]
之後 . . . . 差佬就成功地走左喇 xd!
咁其他既路人就話 :(乜個差佬咁講野嫁!)
吾知點解 莪覺得個差佬up d野 好好笑咁-口-''攪到莪戈時系到笑笑笑=)!
旦系 = = 點解e + d 差佬咁串既 態度又差嫁! 好心佢地改下d性格喇!
跟住就搭mtr去mk了.. . .
吾知點解e+ mk令莪覺得好討厭牙-_-" 可能因為去慣左掛=口=/
之後就去左旺中買3= =''超樣衰喔!>~<
冇法喇! 牙媽比$$ 又吾系莪比  算啦!-口-''
買完33之後  就去彩虹  食飯飯 因為今日我牙媽放假 s0 就去我牙婆戈到食=-=''
莪食左小小飯就飽喇(吾系因為難食) -口-'' 都好既 可以吾洗食咁多(吾會肥牙o麻)Xd  

 

 


 
發表時間:2008-07-11 11:41 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 funfun1314 的日誌)


cynthia0719 於 2008-07-21 12:53 PM 發表:
比個cm你
你做咩咁多次都唔回cm牙
你下次要回我等你嫁
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SiuKinG1223 於 2008-07-14 04:49 PM 發表:
=0= 應該扲電話 拍左佢扲去放上綱 !!!

的差佬係禁衰架喇 !!!=0=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



asd123pk 於 2008-07-12 03:26 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rnk53770 於 2008-07-12 09:59 AM 發表:
C0mment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]