今日十二點鐘起身!
見到屋企冇曬人喎!
跟著就開電腦喇!
到左十二點半,我就同羅頭去左接奶粉放學!
接完佢之後就去左買左野食去奶粉屋企...
到到三點鐘,我地就落左去買牒,佢地買左Twins果隻卡啦ok版!
跟著佢地就番左上去唱,我就坐左一陣次後走左番屋企!
番到屋企好悶咁o係度玩icq...............
~今日真係冇所事事喇~