今日我又去左番工!
但係今日係冇野做既!
所以我就三點鐘走喇!
走果時我就問左阿嫲攞左一千蚊去買書同埋交飯錢既!
跟著就同宙宙,黃仔去左買書喇!
買完書就番屋企拎d野俾我老豆就同宙宙,黃仔去左打機!
打到七點半先番屋企,番到屋企到八點!
番到屋企就俾人話我做咩咁夜先番!
攪到我都唔知點答佢好......
所以就冇答到喇!
跟著食完飯我就睇左一陣電視就打機.........
打到依家先打日記!
打左日記唔話我知@@"" 唔幫你留嫁,.,.,.,車車車>/\<""