終於明白
人可以恨心
是因為已經穿過了屏障
內心的屏障
當還沒穿過時
會感到害怕
而我
已經不再害怕了
發現班上CHEAP精多的是
原來個個得個樣
睇落好似好好人
識耐左就知係點
講一套做一套
係第二個人聽到D野囉
勁衰囉
唉~ 估唔到
往我當佢係好朋友
唔好話我讚自己
好似我咁既冇幾個 呵呵~
被背叛的感覺好受嗎?
好歌推介 : 伊藤由奈 - Truth ( 都幾中意佢 唱歌幾好聽 不過唔中意佢個樣 )
放假
冇野做
等陣去奶奶屋企打機先
一定係咁-.-
白白浪費我寶貴的青春啊!!
YO!
梓靈姐姐終於出新書喇
BUT我冇錢買-口-"
唯有等下個月先買-.-
唔係波!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
姐姐買左一
姐係佢會買2啦
打佢本打主意先
我真係太聰明喇
呵呵呵呵呵呵呵呵....................
好歌推介 : 安室奈美惠 - White Light ( 超好聽的 )
放假真係無聊
悶死人喇
見到我學校有架警車
咩事呢?
好歌推介 : 濱崎步 - BELIEVE
我怕測驗
點算
緊急 緊急!!!!
快help me!!!
我想温書又唔想溫
我覺得中島美嘉隻新碟冇第2隻咁好聽
第2隻係大家姐送
等我買埋濱崎步先
我覺得濱崎步把聲且住且住
但係佢又唱到喎
泳兒都係
泳兒唱歌好有自己風格
安室奈美惠都有D且
依加覺得安室奈美惠有D歌都好聽
不過佢好多都係快歌
我中意聽慢歌多D
BoA都幾好
把聲好女仔
我中意Kary D風格夠型
有冇人help me
我好想溫又唔想溫
好歌推介 : BoA - 永遠