琴日
因為C朗仔病左___踢唔到波
所以呢___林就叫左我去踢....
一開始我都淆淆地...
踢踢下就好放
一有波到我腳
我就清
上半場__我地好神奇咁入左一球
下半場___林同呀簡換左位
林同我一齊守後____C grade籃足隊長都係到><
下半場比人入番一球....逼和左
超正囉!!!~~~竟然和到鳳一
----------------------------------------------------------------------
今日好熱....好潮濕呀
好憎呢種天氣
P.E堂又係比人罵....成堂聽條木嘴吹水
第2堂先可以打波
專題___熱到想死咁...
Maths__小測 好彩識姐
中文____勁正
我地組又試拎第1 17分!!!
放學___做專題中期報告
哇哇哇!!! 我竟然一個鐘就做好了 太神奇了
5點4就左
番屋企
冇野做
上facebook
唔講喇
byebye~~
by______鋒
|