今日本來唔會遲到嫁,不過係我唔想返姐ma
但係7點7果陣,都係起左身返學校
7點59分返到學校,遲左兩分鐘tim ...頂...
之後呀Sam哥(黃sir)搜我個包包,
就係咁,就比佢攞左我部電話喇...
好彩我有特別事,可以當日囉返姐,點知
Sam哥lunch請假= =
攪到我放學搵左佢好耐...好彩叫左miss wong幫我囉返姐
7點去左上水綀波,都係果句...好攰呀∼∼
我老喇= =