今日9點7起左身,打左比吳sir,問下呀樂洗唔洗去
點知呀sir係咁話唔洗唔洗,10點....
上到火車,呀sir問點解呀樂唔來
我同佢講返,佢話我唔洗踢,但係呀樂要踢..
攪到呀樂一個人出來九龍...
去到果間學校果陣,我地有比心機咁整野食囉去義賣,
就係咁,就做左4個鐘頭既義賣活動喇,之後返左屋企
5點幾去左和合石拜山....
就係得咁多喇,做d功課先,廢事比人話