今日6點9起左身,死啦,連續5日都做好早
返學校報到呀,好似守老感咁樣
周旭明個死仆街,今日又扮哂野打左我兩野
話佢柒頭,又要扮聽唔到喎,淆哂底咁樣
上中文堂最好笑,不過唔講點解啦
廢事比人知,之後留左係學校上門徒訓綀
差d又訓著左....
之後去左漫畫坊租book睇
就係咁多,你地多d留言啦...有3百幾人去過我個日記度lu,好野