係呢幾日都係咁比d業主鬧,真係好唔開心...同埋軒仔放左7日假,我就做左咁多日冇休息過,一個人做兩人野...雖然仲有呀lun幫我分擔左一d,但係三,五座實在太多野做喇,我今日都做到10點先放工(正常放6點),不過有時返工既野就係咁嫁啦...好難講既∼希望軒仔返到來可以快d接手返佢之前d單位啦...因為我真係就來頂唔著喇!
唔知點解覺得黑girl入面果個丫頭好似有d似德德= =但係其他人都話不似...