今日8點幾起左身
但係冇野做,又訓唔返,so就玩電腦喇
叫駱仔同我打機,又唔應我,就自己打左一陣
點先打完之後駱仔至問我玩唔玩= =
後尾同左駱仔同雀仔打到12點幾就冇玩喇
呆坐到2點50分,就即刻換衫出街,點知就出門口果陣
比個傻仔話我溝人條女,條友都傻傻地既,咩野都唔知就屌人
真係......唉.....我有女友嫁喇,收下風至學人串人啦...
同佢講完一輪野,就去左CY接人放學,等左成半個鐘佢至到,
不過算啦...之後同佢行左返粉嶺,係大衆樂見到sunny同呀寶,
同佢地傾左幾句就走左喇,之後去左好多地方傾計

同做左少少運動,
好攰∼∼但係打埋個日記至訓...
|