今日6點半起左身,7點半同左細兒一齊返學
返到學校,個個都問我隻眼做咩紅哂,
講真,我點知姐
之後上堂同細兒sms,佢問我去唔去旺角陪佢買野
不過sorry,我要綀排球同補習,so同唔到你去
排球綀開波果陣,個個都冇野做,係度一齊綀開〔西〕波都幾好玩丫
7點幾,呀樂上左來幫我補習,之後一齊睇電視...
依家仲等緊人打比我= =