今日好早就起左身返學,
眼鏡爆左呀,攪到好多野都好唔方便
不過上堂訓教冇人話,都幾好丫,之後放學lu,就返左home
4點幾5點,同莉去左和興打波,之後叫埋呀文落來,再一齊去綀波
6點幾去到上水,傾左一d聽日比賽既野,就入左球場出始綀波喇
好慘呀,我冇帶眼鏡睇唔到波
同埋好累,手軟腳軟..........
不過我學多左好多野,都抵番啦
then返左華明食野,好飽..........