今日冇返學,因為綀波綀到好累...
之後係家做功課做到8點幾去左球場搵呀祖
7點幾果陣有人打來同我講面試入左,哈哈∼∼超開心
落到去玩左一陣去左食野,之後再打左陣波就各自返左家喇
附加:呀祖聽日返工喇,祝佢工作愉快啦...