禽日同肥魚同呀7去左沙田ua睇『妖夜尋狼』
點知入到去坐低果陣,有人叫左一聲『肥魚~』
原來金仔成班坐左係我地後面,原來香港真係好細=.=
講返套戲...真係好正,唔係講笑∼劇情交代得又好...
睇完之後,見到豬盈係度買緊戲飛,之後見到有個人行左過來
原來係程sir來嫁
,之後同程sir傾左一陣
就返左粉嶺食野,4p.m.我地去左和興玩桌球
玩玩下方包,榮榮,豬仔同tim tim都來埋

跟住我地仲一齊食埋飯,食埋糖水先走,好好玩∼∼
__________________________________
今日去左綀波,情況比之前好左好多,
之後去左3樓食飯,跟住去左個fd屋企睇戲至到
7點幾返到屋企,搵弱中一果陣d信同成長的天空既野,
睇返d信就記得返佢地細個個樣^^
就係咁多喇,攰喇,唔打喇
|