今日難得冇懶床=.=
一起就起左身,仲好快就出左門口tim
返到學校,班房都未開,就去左打排球
打打下,原來打鐘拿喎,攪到冇得放書包
上到第三堂見肚餓,落左小食部食野
之後都冇咩凸別事就放學喇
返左home睇vcd,6點半到去左打波
正想返屋企果陣,道歉來左,我就同佢多陣喇~
8:15返左home沖涼,食飯,睇電視,打日記......
附加:岩岩睇新聞,差佬隊差佬,死左件,好慘...
同埋你地睇完日記要留言呀