烽之日記
多D上來睇下我個日記啦∼
fung219
暱稱: ☆★呀烽★☆
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
勁唔開心,勁嬲呀
眼訓
2009-04-11
病了
文章分類
全部 (173)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 173
留言總數: 210
今日人氣: 7
累積人氣: 8818
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 18 日  星期三   晴天


2006-10-18 分類: 未分類

今日捐完血,因為體重過左50既關係

so我要捐450ml既血,聽到我眼都凸埋.....

捐血果陣叫足全場,好好玩(真係有d痛)

捐緊果陣,我唔小心整到支針,攪到部機好嘈

個靚女護士話要再整過支針,早知係咁就唔周圍望啦

捐完血lu,當然係要飲番杯野野,食下d野啦,我仲要飲左兩杯tim呀^^

我攪好哂所有野,呀琪都仲未捐血....

為左唔上dt堂,就好人d陪下佢啦^^

我行下企下咁,差唔多冇上4堂..........

原來捐完血真係好攰嫁!!!之後果幾堂我成個人都呆呆地...

岩岩同呀bb玩左一陣,踎低一企起身行多兩步,立即眼前一黑...........

我見原來第一次捐血係咁得意,所以我都上來打日記.......

你地記住去捐血呀...又好玩,又有靚仔/靚女既護士,仲有野飲同有野食tim呀..........

當然,最重要既係,會幫到一d有需要既人啦....

唔知我係咩野血型呢?會唔會係 O-  呢^^






訪客留言 (返回 fung219 的日誌)


BaoFong9069 於 2006-10-28 09:24 PM 發表:
肥仔..~"~
我49.幾咋
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你營養不良呀....
 
Posted at 2006-10-30 02:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



牙怡 於 2006-10-26 02:53 PM 發表:
講下笑喳MA...洗唔洗咁呀...T3T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



▂▃`` 被迫的人*",. 於 2006-10-22 11:31 PM 發表:
被人迫泥留言ga.......= ="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

辛苦哂喎=.=
Posted at 2006-10-25 12:05 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



牙怡 於 2006-10-19 08:31 PM 發表:
你咩血型??咪K型Lor""xDDDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都未知咩血型呀....
 
邊有k型嫁,話你唔識野,真係唔識野,唉....算啦,我唔怪你
Posted at 2006-10-22 11:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]