今日11點幾係宏屋企比一個人既信息嘈醒,原來係曉燁,咁唔緊要啦...點知講講下,又試有火藥味,唉...我真係一d都唔清楚你?
跟住見到狗華都係你宏屋企訓,就去左搵下佢身上有冇煙,好野搵到...食完支煙之後,見到狗華醒左,就同佢打二人ma雀,好悶...曉燁話佢今日去海洋公園玩,我叫佢回想下我地之前去果時d事,佢話死都唔會諗=.=...心疼
叫左外賣食,食完之後再訓過,6點幾...狗華叫醒我,原來宏d家人返哂來,唯有閃水啦...
叫曉燁玩完搵我,點知都係同樣既結果...都係講講下好似鬧交咁樣,唉...佢話佢要同商b傾電話,有事聽日先講,我問佢:商b係唔係講過想同返你一齊? 佢就話:係。 我聽完呢句之後,本來要出去食飯的,但係即刻冇哂胃口,所以冇去到,而個心就好似比人扯破咁痛,好辛苦呀,唔知今晚訓唔訓得著,我真係好怕你會比人搶走,但係你仲係我既女朋友嗎?
p.s:成日都係度諗曉燁會唔會同我一齊返,但係就即刻諗到另外一樣野,就係...算啦烽∼佢依家可能唔中意你嫁喇...可能...
|