今日9點起左身,後尾打電話比人打到10點都仲未有人聽..
等到10:30,個人終於訓醒打返比我喇∼
之後上左個朋友屋企睇龍咁威2,途中個朋友好好人...
佢送左隻『錶』比我tim

沖涼果陣,隻『錶』仲係度嫁,但係唔知點解沖完就唔見左lu

中午12點幾,返左教會...打比呀祖問佢返唔返,佢話返,我即刻fly返屋企換衫去打波
今日打波都唔錯,準左少少..
打到6點幾,比基基叫左去做話劇,都幾好玩丫

之後又去左和興吹水,之後比d人話^^
9點左右就送左呀祖去火車站lu,我就去左買飯盒返屋企食...
今日就係做左咁多野喇,有d唔想講既就唔打啦∼∼∼

|