今日起身睇左一陣電視,之後玩電腦
玩到1點3,返左教會,之後跟車去左總堂
睇有個fd既浸禮,睇到3點3
去左球場食野,4點果陣,呀sir過左來帶熱身
今日既對手係〔仔浸〕我踢既位係左中場...
數分鍾之後..呀sir叫我同M頭轉位,我打正中場,M頭打左中場
唔夠2分鍾,我地既左邊比人攻入左...
(b..b..)1比0 lu
心情開始有火喇,對面個10號仔同我係咁撞,
之後我開始打人多過打波,至到中場休息,我發脾氣掉水撙,比呀sir踢左出場
後尾唔知係唔係中場冇左我,下半場比人入多兩球= =
完場果陣,d人話我地其中一個球員傻仔,我同果個球員望住d〔仔浸〕仔,之後呀sir唔想我地攪事
叫左我地走.....好彩我上半場,踢過唔少人姐,補返數都底哂啦><
唔打喇,冇心機,遲d可能要同d仔浸踢同一隊...唉∼∼∼
|