**14-3-2009** 祝大家情人節快樂!!
唉..我仲想擁有她..但系咁會令我好痛苦><"
 早上要番學校幫手好悶..唔想同傷害我先既朋友玩><但系咁做會好唔開心.. 
原諒唔到佢..我控制唔到系你令我咁做架!!
下午練中國武術..仲諗住可以同師兄對打俾我發洩..點知又系個[天]唔俾- -"
咁只好繼續練好自己!!再接再厲..段練好身體**唔會放棄中國武術!!努力學習!!
就算傷得好嚴重我都唔怕..跌低左一定要企起身..
隻腳同腰都傷埋...唔制><..痛死!!
今日電視有好多節目..正..冇情人..唯有自己一個睇電視..
*15-3-2009*
好早就醒訓唔到><..一早冇啦啦係眼前出現起佢句野..佢係BLOG到講左星期一去佢到做project..><即刻好痛苦仲想打佢!!我决定左要保護她!!
冇野想講..留個cm啦!!
|