今日打機囉係屋企
未做哂功課呀
仲差英文剪報1份
睇篇news我都要9個字=.=
saddddddddddd
明天以後就要番學啦
真慘呢
今日譚dog黎左屋企
我打機
佢就抄功課
5點半佢就走了
今晚一定要做哂英剪=.=
諗好左
只係入數隊
仲有兩日就番學啦=.=
sosad
今日係度打機and打機
英剪報唔知點做好
冇咩mood做
成日都係度諗
f2入咩隊好
我咁廢
冇野叻
只係入數學隊就算????
今日打機!!!!!!!!! 發夢!!!!!!!!!!
好野!!!!!!!!!!!
今日去左健康檢查
高左好少= =
2009-08-27 02:08:33 AM 完成閱讀報告