知唔知咩叫做毒? E度你搵唔到!
fung72v3v
暱稱: 豐`
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好撚煩
自尋煩惱
其實真係好辛苦
好辛苦
好想訓
每月文章
文章分類
全部 (893)
30 (15)
日常生活 (868)
我的中學生涯 (7)
歌隨人生 (2)
未分類 (1)
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 3 月 18 日  星期三   晴天


悶悶 分類: 日常生活

今日掉左位

同女班長坐

附近都係林肯 東 佢地

超爽~_~v

 

放學去左打社際乒乓波比賽

我太廢啦

男單係4強輸左比b仔

小學同b仔打都輸嫁啦

我冇咩感覺啦已經

混雙我同小加朗一pair= =

同佢嬴左form3既同學

下場一定冇甘好彩= =



2009 年 3 月 17 日  星期二   晴天


真係慘慘慘慘慘 分類: 日常生活

今日派左少少卷

仲未掉位= =

 

放學去左幫高form計分

佢地打乒乓波= =

搞到6點先走得

之後去紅場同林健射左陣波

就番屋企lu



2009 年 3 月 16 日  星期一   晴天


sosad 分類: 日常生活

今日派d卷都合格既

只不過唔係高分囉

我個人黎講冇咩所謂既

始終我都唔係讀書既材料

我認為 勤力+機智 =好學生

我覺得我有機智but勤力兩字唔適用係我身上

算啦  下次考試先爆seed啦~



2009 年 3 月 15 日  星期日   晴天


分類: 日常生活

今日11點出左街食野

去左街市食叉飯-.-v

21蚊丫  我冇錢啦-.-

之後去左紅場hea陣

見到歐遠佢地

係度行下企下笑下就到12點半


1點係女籃打波w0r

身為陳融既一份子

我實去支持

我同埋ben少去睇波

我仲以為羅定邦好勁下

開頭成日入波

我地陳融d女仔都唔知搞乜

籃底都抄幾廿球= =

不過最後

班女仔終於都訓醒

可以入番波

嬴左羅定邦 y0

我同ben少走個時

有個羅定邦既女仔係度大嗌

「你地好嘈呀 唔好煩啦」

真係笑死我同ben少

輸唔起就係度嘈


去左紅場到搵人借波打

搞搞下

我見到鍾嘉!!!!

之後做左d咩就唔講啦 太無聊


我跟鍾嘉去左嘉福

鍾嘉約左鄭嘉同麥子

之後鄭嘉有個鳳一fd

一齊打波=.=

基本上唔係打波ge

只不過係係度玩-.-

係度勁搞gag

笑到冇力

搞下搞下gag又夠鐘走人

我地全部人都去左ok買雪糕食

鍾嘉食食下雪糕跌左隻匙羹

跟住我又跌埋

之後就想番去ok拎

鄭嘉話  家下八號風球 吹跌左個匙羹呀?

笑爆咀

食完雪糕就行番屋企lu



2009 年 3 月 14 日  星期六   晴天


分類: 日常生活

今日去左區場睇陳融打鳳一

打緊個時好緊張

因為開頭落後左

之後最後1節追番

超好波

呀鄭哥哥射左球波

反超前lu

之後死守4秒

笑死

最後嬴左y0y0

 

ps:鳳一好多肥仔=.=好囧呀

 

睇完之後同東同林肯同張峰去養和堂

東同林肯食龜苓膏

我同張峰都冇錢食-.-

 

之後我去完龍豐買駁長線

就去左紅場啦

係紅場見冇fd就走左去個乜鬼健身站

因為琴日同ben少玩引體上升比條管理員話

叫我地去健身站到玩

所以我今日就去左啦

去到見到有條鬼佬又做緊

佢做完我又做啦

做完佢同我講 good

之後我就同佢溝通左陣

佢又要走lu

臨走個時佢話佢叫chris

我就講我叫eric

bye bye

真係笑死我=.=

 

係紅場又見到冼仔個fd提子

又同佢一齊射下波

未幾章魚又黎左

又比左個波我跟住走埋

叫我keep住=.=

唉~

番到宿舍比番佢

 

今日都好囧下

見到外國佬0.0

唉 我既英文真係要練好d