| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 18 日 星期三  |
| 悶悶 | 分類: 日常生活 | 今日掉左位
同女班長坐
附近都係林肯 東 佢地
超爽~_~v
放學去左打社際乒乓波比賽
我太廢啦
男單係4強輸左比b仔
小學同b仔打都輸嫁啦
我冇咩感覺啦已經
混雙我同小加朗一pair= =
同佢嬴左form3既同學
下場一定冇甘好彩= =
| |
2009 年 3 月 17 日 星期二  |
| 真係慘慘慘慘慘 | 分類: 日常生活 | 今日派左少少卷
仲未掉位= =
放學去左幫高form計分
佢地打乒乓波= =
搞到6點先走得
之後去紅場同林健射左陣波
就番屋企lu | |
2009 年 3 月 16 日 星期一  |
| sosad | 分類: 日常生活 | 今日派d卷都合格既
只不過唔係高分囉
我個人黎講冇咩所謂既
始終我都唔係讀書既材料
我認為 勤力+機智 =好學生
我覺得我有機智but勤力兩字唔適用係我身上
算啦 下次考試先爆seed啦~ | |
2009 年 3 月 15 日 星期日  |
| 笑 | 分類: 日常生活 | 今日11點出左街食野
去左街市食叉飯-.-v
21蚊丫 我冇錢啦-.-
之後去左紅場hea陣
見到歐遠佢地
係度行下企下笑下就到12點半
1點係女籃打波w0r
身為陳融既一份子
我實去支持
我同埋ben少去睇波
我仲以為羅定邦好勁下
開頭成日入波
我地陳融d女仔都唔知搞乜
籃底都抄幾廿球= =
不過最後
班女仔終於都訓醒
可以入番波
嬴左羅定邦 y0
我同ben少走個時
有個羅定邦既女仔係度大嗌
「你地好嘈呀 唔好煩啦」
真係笑死我同ben少
輸唔起就係度嘈
去左紅場到搵人借波打
搞搞下
我見到鍾嘉!!!!
之後做左d咩就唔講啦 太無聊
我跟鍾嘉去左嘉福
鍾嘉約左鄭嘉同麥子
之後鄭嘉有個鳳一fd
一齊打波=.=
基本上唔係打波ge
只不過係係度玩-.-
係度勁搞gag
笑到冇力
搞下搞下gag又夠鐘走人
我地全部人都去左ok買雪糕食
鍾嘉食食下雪糕跌左隻匙羹
跟住我又跌埋
之後就想番去ok拎
鄭嘉話 家下八號風球 吹跌左個匙羹呀?
笑爆咀
食完雪糕就行番屋企lu | |
2009 年 3 月 14 日 星期六  |
| 悶 | 分類: 日常生活 | 今日去左區場睇陳融打鳳一
打緊個時好緊張
因為開頭落後左
之後最後1節追番
超好波
呀鄭哥哥射左球波
反超前lu
之後死守4秒
笑死
最後嬴左y0y0
ps:鳳一好多肥仔=.=好囧呀
睇完之後同東同林肯同張峰去養和堂
東同林肯食龜苓膏
我同張峰都冇錢食-.-
之後我去完龍豐買駁長線
就去左紅場啦
係紅場見冇fd就走左去個乜鬼健身站
因為琴日同ben少玩引體上升比條管理員話
叫我地去健身站到玩
所以我今日就去左啦
去到見到有條鬼佬又做緊
佢做完我又做啦
做完佢同我講 good
之後我就同佢溝通左陣
佢又要走lu
臨走個時佢話佢叫chris
我就講我叫eric
bye bye
真係笑死我=.=
係紅場又見到冼仔個fd提子
又同佢一齊射下波
未幾章魚又黎左
又比左個波我跟住走埋
叫我keep住=.=
唉~
番到宿舍比番佢
今日都好囧下
見到外國佬0.0
唉 我既英文真係要練好d | |
« | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | ... | 179 | »
|