今朝番學
呀鍾見到我同我say hi
我真係見唔到haha
我只係轉面以個善言既眼神回答-.-V
番到學校onon居居又一日
唉
點解明知我唔做運動甘鬼廢
archuuuu仲要幫我填埋社際4x100 4x400
唉 死得-.-
下午去左華明打波
開頭打2vs2
我同人孖親都係5蛋輸左-.-
唉 莫非我打籃球真係廢到嘔?
唉~
1p1
我同東 我又係輸5比0
唉~ 我太廢啦~
同許浩峰打 我嬴5比0
同張峰打 我嬴5比1
唉 ~
我唔識打籃球....
打完波行番屋企
我5點鐘行到火車站個面
我見到....
miss 仇 同 陳夢珊t.t
我真係睇唔到
佢地同左我say hi-.-
之後我行入埋嘉福諗住買野飲
我見到奚老師!!
我又係見佢唔到
佢同我say hi 炸=.=
我太失敗
所以我都廢事買野飲
番到屋企訓左陣-.-
相約在八王子
903 id club 陳占公演(sat 1500) .. 八王子主題曲
野仔 - 相約在八王子(全首)
曲/詞/編/唱: 野 仔(小胡主唱)
還好嗎 你近況可好嗎
還好嗎 最近有新歡嗎
年輕的你話過 艱苦也不會怕
曾講過 我沒你怎麼過
如今我 已大個孤單過
時光一過下課 跟手說聲再見
可否記得我
舊偶像一早改變 但我還未有打算
讓我在古老樂園 兜一圈
*我要把這記憶留起
是你使我記起當天的氣味
有一天 我某個年紀
手足知己找天再見面
不懂得怎說起
我要把這記憶留起
舊有粗糙記憶今天都很細膩
有一天 我某個年紀
聲音都沙啞黑髮變白
緊記記憶中有你(不變是某個年期)
還好嗎 你在遠方好嗎
還好嗎 放下你的牽掛
黃昏了照舊有驅車送他歸家
沒約定怎麼牽掛
廿歲後未作打算
讓我在古老樂園 兜多圈
Repeat *
|