| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 13 日 星期一  |
生日  |
分類: 未分類 |
|
今日就係小弟ge生日la,
一返學就被鄧sir話我頭髮長,
又寫多一張一色三分

好次右好多人同我say HaPpY BiRtHdAy,
口講ge有
:BOWIE,靜宜,丫飯……
ICQ & MS講ge有
:道羊,牙女,盧h,
C wing ,TRACY……
短信ge有
:牛牛
有d唔記得左,
無講果d要同你地say sor,
放學之後,
無去ISM,
返左home,
同盧h打cs.
雪地場win佢,
玩第二個場,
佢大敗

之後落左去前頭髮,
8點歸到家.
|
|
|
++偉++ 於 2006-02-13 11:57 PM 發表:
生日快樂啊!!!
好彩仲未過12點,,,
岩岩好,,呵呵
|
網主回覆
呃呃呃,o甘都得?? Posted at 2006-02-15 10:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
bowie 於 2006-02-13 11:25 PM 發表:
道羊都有say happy 生日@@""??
你留左德哥ar''=]
haha//]]
背景果個is who ar..??!!
|
網主回覆
道羊icq say 左la!!
德哥?有say ar,無留bo==
係龍馬^^ Posted at 2006-02-15 10:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|